Imorgon Gäller det!



Ikväll ska jag och Mikkis ha kul, jävligt kul eftersom det är idag som
är den sista dagen innan jag dra till Sunne i två månader... Idag har jag
varit med Tove inne i stan för att handla saker till Toves, min och Mikaelas
Sushikurs som jag hoppas blir kalas bra! Jag och Mikkis ska iaf in till Stan
 och äta en god och förhoppningsvis trevlig middag! Imorgon klockan halv nio
tar jag och åker till Centralen och tar tåget mot karlsstad, om jag har tur kan min
bror hämta mig där annars måste jag vänta 5 timmar på nästa buss som inte
alls är något roligt... Är grymt nervös för praktiken fick mitt schema idag och det blir
 väldigt tidiga mornar men så slutar jag ett också som är ännu bättre :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0