PoolParty!

Igår hade jag och Mikkis kul, jävligt kul... Vi åt på en fin resturange på
drottningatan innan vi bestämde oss för åka till Chris poolparty utan badkläder.
Vi tog 610 till sörgården därifrån gick vi, tog typ 10 minuter bara. Hade redan
varnat Mikkis att jag skulle se till atthon skulle bli i kastad och jag höll vad jag
 lovade killarna hjälpte mig, och inte bara en gång utan sex så hon var våt, genom
 blöt. Sedan badade vi och de var as varmt i vattnet men typ iskallt när man hade
badat eftersom vi inte hade några kläder att sätta på oss. Hampe den klanten
ramlade när han skulle kasta i mikkis och kastade in henne i poolstegen, AJ!
Kom hem vid halv tre och imorse konstaterade vi att Mikkis hår var GRÖNT, väldigt
väldigt Grönt. Men vi hade en underbart rolig kväll iaf som vi aldrig kommer
glömma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0